Acostumem a pensar que la nostra
percepció del món és molt més completa del que és en realitat.
Sentim que registrem el que passa en el nostre entorn ic om una
càmara de vídeo, però el que succeix és molt diferent.
En el vídeo que trobareu a continuacío , Euard punset realitza un aentrevista a la neuróloga Kia Nobre i ens parla de com el cerbell interpreta el que rep de l’exterior formulant una realitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada