Pàgines

dilluns, 26 de novembre del 2012

BENVINGUTS AL NOSTRE BLOC!

Hola a tots/es!

Som la Cristina Duran, Sandra Rodríguez, Miquel Bosch i Carla Asbascal, alumnes de 1r de Batxillerat E/I  de l’Escola Pia Santa Anna de Mataró, i aquest és el nostre bloc de filosofia. Aquest bloc es titula “El far en la foscor” ja que la filosofía l’entenem com un far perquè ens ajuda a guiar-nos en el nostre dia a dia i ens il·lumina per veure i entendre tot allò que ens envolta.

És un bloc amb el que pretenem complementar tot allò que s’ha treballat a classe d’una manera més original.

Esperem que us agradi, i que us serveixi (t’imagines?),

Els vostres companys


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada