Som la Cristina Duran, Sandra Rodríguez, Miquel Bosch i Carla Asbascal, alumnes de 1r de Batxillerat E/I de l’Escola Pia Santa Anna de Mataró, i aquest és el nostre bloc de filosofia. Aquest bloc es titula “El far en la foscor” ja que la filosofía l’entenem com un far perquè ens ajuda a guiar-nos en el nostre dia a dia i ens il·lumina per veure i entendre tot allò que ens envolta.
És un bloc amb el que pretenem
complementar tot allò que s’ha treballat a classe d’una manera
més original.
Esperem que us agradi, i que us
serveixi (t’imagines?),
Els vostres companys
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada