Pàgines

divendres, 1 de març del 2013

FILOFOTOS

En aquest apartat, la Carla Abascal ens presenta dues filofotos, ja que li feia especial il·lusió encarregar-se d'aquesta part del blog. Amb cadascuna escriu la seva reflexiói el seu punt de vista de les coses. Cal dir, que cada fotografia i cada tema dels quals es parlen, han estat parlats i discutits entre tots els membres del grup: l'amor, sant valentí, la felicitat, la amistat...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada