Un cop més, us oferim una classe teòrica de filosofia en mans de la professora Educatina. Aquest cop tractarem l'ètica mitjançant la famosa pissarra màgica.
Tot seguit, l'Educatina ens ensenyarà la visió de Kant pel que fa a l'ètica.
Finalment, també ens presentarà el pensament ètic d'Aristòtil
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada